.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقال سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی در کشور
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی را بدون وقفه در کشور منتقل می‌کند.

به گزارش شمال نیوز،  ارسلان رحیمی مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در مراسم معارفه مدیر جدید منطقه شمال در ساری، گفت: این شرکت سالانه ۱۲۸ میلیارد لیتر مواد نفتی را از طریق حدود ۱۴ هزار کیلومتر خطوط لوله در سراسر کشور منتقل می‌کند.

او خودکفایی در تامین قطعات، پشتیبانی مخابراتی صنعت نفت کشور و مانع زدایی در انتقال مواد نفت را از برنامه‌های مهم این شرکت اعلام کرد و افزود: شرایط امروز جامعه و وضعیت اقتصادی کشور، بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدیران و مسئولان جهادی و تلاشگر است.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ادامه داد: ملاک انتخاب افراد برای مسئولیت‌های مختلف و ارزیابی عملکرد آنان، نگاه جهادی مبتنی بر کار میدانی و شبانه روزی است.

رحیمی یکی از ضروریات حضور در عرصه مسئولیت را حرکت در جهت نیاز جامعه و مردم دانست و افزود: شرایط کشور ما شرایط جنگ اقتصادی است و شرط اساسی موفقیت در این وضعیت، حضور مردان جنگی در میدان است.

او هدف گذاری صحیح، تلاش، اراده برای گذر از سختی‌ها و شجاعت مقابله با مشکلات، نهراسیدن در حوادث و خلاقیت برای مهار بحران‏ها، داشتن برنامه برای خدمت و پیشرفت، توکل بر خدا و اعتقاد قلبی به نصرت الهی را از ضروریات و الزامات مدیران صنعت انتقال نفت و مردان جنگی عرصه جنگ اقتصادی برشمرد.

مدیرعامل شرکت حضور میدانی در حوادث را زمینه ساز افزایش تجربه برای بهره برداری در آینده توصیف کرد و افزود: فعالیت افراد در مناطق و شرکت باید جنبه تیمی و کار گروهی داشته باشد و منطقه شمال در زمینه کار گروهی از مناطق نمونه شرکت است.

رحیمی این منطقه را از نظر نیرو‌های متخصص، جهادی، باتجربه، تحصیل کرده، با انگیزه و جوان از مناطق غنی و شاخص دانست و تاکید کرد: منطقه شمال با تکیه بر توان و تلاش همین افراد طی سال‌های گذشته به جایگاه اصلی خود رسیده است.

او منطقه شمال را منطقه‌ای حساس و پرزحمت به دلیل عبور خطوط لوله از مناطق صعب العبور رشته کوه البرز و تقاطع متعدد با رودخانه‌های خروشان، سیل گیر و فصلی دانست و خاطرنشان کرد: خدمت و فعالیت در این منطقه برعکس ظاهر آرام آن، مستلزم اراده مستحکم، تجربه، روحیه کار تیمی و عزم جهادی است.

در این مراسم محمدمهدی جامعی معاون فنی سابق منطقه شمال با حکم مدیرعامل به سمت مدیر این منطقه معرفی شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.